Üyelik

Üyelik ücretli mi?

Online mağazamıza üye olmak ücretsizdir. Sipariş verebilmek, indirim, kampanya ve promosyonlardan haberdar olmak ve sizlere sunmuş olduğumuz avantajlardan faydalanabilmek için hemen üye olabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın.

Üye olmak için ne yapmalıyım?

Sipariş verebilmek, indirim, kampanya ve promosyonlardan ve fırsatlardan yararlanabilmek için sadece birkaç dakika içinde ücretsiz üye olabilirsiniz. Bunun için sayfalarımızın üst kısmında göreceğiniz "Üye Ol" linkine tıklayıp üyelik için gerekli bilgileri doldurmanız yeterlidir.

Üye olmam gerekiyor mu?

Sitemize üye olduğunuzda siparişlerinizde gerekli olan üyelik ve teslimat adresi gibi bilgileriniz sizin için saklanacağından, bir başka alışverişinizde bilgilerinizi bir daha oluşturmamak yönünden sizlere kolaylık sağlayacaktır.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim ?

İnternet sitemizden dilerseniz Facebook hesabınızla bağlanarak dilerseniz de üye olmadan alışveriş yapabilmeniz mümkündür. Bununla birlikte yapacağınız alışverişlerde sizlerin temel bilgileri esas alınacağından dolayı sipariş kolaylığı ve Vicco'nun üyelerine özel avantajlarından haberdar olabilmeniz için üye olmanızı tavsiye ederiz.

Sipariş

Siparişlerimde alışveriş sepetimi niçin kullanmalıyım?

* Ürün sayfalarında gezinirken beğendiğiniz ve “Sepete Ekle” butonuna basarak sepetinize eklediğiniz ürünleri görüntüleyebilirsiniz.
* Seçtiğiniz ürünlerin ve varsa hediyelerinin eklenip eklenmediğini kontrol edebilirsiniz.
* Almak istediğiniz ürünlerin adetlerini sepetteki ürünlerin hemen sağında yer alan adet kutucuğundan istediğiniz sayıda çoğaltabilir veya azaltabilirsiniz.
* Alışveriş sırasında almaktan vazgeçtiğiniz bir ürün olursa, sepetinizde o ürünün altında bulunan “Sepeti Temizle” butonuna basarak işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
* Sepetinizde “Tanımlı Hediye Çeklerim” butonuna tıklayarak hediye çeklerinizi alışverişlerinizde kullanabilirsiniz.
* Siparişlerinizin KDV dahil toplam fiyatını, ödeyeceğiniz kargo bedeli tutarını bu ekranda görebilirsiniz.

Siparişlerim için uygun ayakkabı numarasını nasıl öğrenebilirim?

Siparişinizi gerçekleştirmek istediğiniz beğendiğiniz ürünün, ayak numaranıza olan uygunluğunu öğrenebilmek ve doğru seçimi sağlayabilmek için ürün fotoğraflarımız üzerinde yer alan “Ölçüm Tablosu” ve “Ölçüm Cetveli” sekmelerini kullanabilirsiniz.

Aradığım ürüne en kolay nasıl ulaşabilirim?

1) Sitemizin içerisinde mevcut olan site içi arama motorumuzdan, aradığınız ürünün sadece birkaç harfini arama penceresine yazıp 'Ara' tuşuna basmanız yeterli olacaktır. Böylece aradığınız ürüne hızlı bir şekilde erişmiş olacaksınız.
2) Diğer bir seçenekte ise üst menü'den ilgilendiğiniz ana kategori ve alt kategoriler vasıtası ile aramış olduğunuz ürünü bulabilirsiniz. Sayfamız tasarım esnasında marka, parça sayısı, özellik, kategori ve tema dikkate alınarak sizler için özenle hazırlanmıştır.

İndirim kupon/ hediye çekimi nasıl kullanabilirim?

Sepetinize eklediğiniz ürünlerin siparişini verirken fatura ve teslimat bilgilerilerini eksiksiz doldurduktan sonra kullanmak istediğiniz hediye çeki ve indirim kupon kodunuzun numarasını ilgili kutucuğa yazınız ve “ekle” butonuna basınız. Hediye çeki ve kupon kodlarınız toplam tutar üzerinden indirim sağlayacaktır. Alışveriş toplam tutar üzerinden, hediye çeki/indirim kuponu tutarında bir indirim sağlandıysa alışverişinizde kod kullanımınız gerçekleştirilmiştir.

Siparişimi nasıl gerçekleştirebilirim?

Viccoshop online sitemiz üzerinden beğendiğiniz ürünün siparişini gerçekleştirebilmek için üyeliğinizi oluşturmanız gerekmektedir. Siparişleriniz konusunda sizlere kolaylık sağlaması için facebook ile bağlan seçeneğinizde ise siparişinizi takip edebilmeniz için e-posta adresinizi girmeniz yeterli olacaktır.

Beğendiğiniz ürünün doğru siparişini sağlayabilmek için aşağıdaki adımları takip etmeniz gerekmektedir:
1) Beğendiğiniz ürünü "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak alışveriş sepetinize ekleyin.
2) Ürünlerinizi seçtikten sonra “Siparişi Tamamla” butonuna tıkladığınızda teslimat bilgileri ekranına gelirsiniz. Teslimat ve fatura adresi bilgilerini kargo konusunda aksaklık yaşamamak adına eksiksiz ve doğru tamamlayınız.
3) Hediye çeki ve kuponunuz varsa ilgili kutucuğa kodunuzun numarasını yazınız ve “ekle” butonuna basınız. Hediye çeki ve kupon kodlarınız toplam tutar üzerinden indirim sağlayacaktır.
4) Teslimat ve fatura bilgilerini eksiksiz doldurduktan sonra siparişinizin tamamlanması için ödeme seçini yapmanız gerekmektedir.
5) Ödeme seçiminizi yaptıktan sonra “Sipariş Tamamla” butonunu tıklayarak sipariş onay ekranına geçebilirsiniz. Ekranın sağ tarafında bulunan “Siparişi Tamamla” butonuna sadece bir defa tıklayarak siparişinizi onaylayabilirsiniz.
6) Sipariş adımlarınızı doğru tamamlamadığınızda sistemde sipariş onayınız gerçekleştirilememektedir. Gerçekleştirilemeyen siparişlerinize ait ürünler sepetinizde kalmaya devam etmektedir.

Üye olanlar için telefon bilgisi neden isteniyor?

Bazı siparişlerin gerçek sipariş olmadığı, kullanıcının sadece deneme amaçlı sipariş vermesi gibi durumlarla karşılaşmaktayız. Takdir edersiniz ki bu tür işlemler de, siz değerli müşterilerimize verdiğimiz hizmette performans kaybına yol açmaktadır. Siparişin gerçekten talep edilip edilmediğini anlamak amacıyla, telefonla sipariş veren müşterilerimizden onay almak durumundayız. Bu yüzden de üye olduğunuzda telefon bilginizi veriyor olmanız şartını aramaktayız.

Siparişimi verdim şimdi ne yapmalıyım ?

Sayfamızda siparişleriniz Banka Havalesi ve kredi kartı ile alınmaktadır.

1) Banka havalesi ile vermiş olduğunuz siparişlerde , size belirtilen banka hesap numaralarından herhangi birine 3 iş günü içinde ödeme yapmanız gerekmektedir. Ödeme işleminizi gerçekleştirdikten sonra dekontunuzun görüntüsünü info@viccoshop.com.tr adresine e-mail atmanızı rica ederiz.
2) Kredi kartı ile vermiş olduğunuz siparişlerde herhangi bir işlem yapmanıza gerek yoktur. E-mail adresinize siparişinizin durumu ile ilgili bilgiler ulaşacaktır. Yada müşteri hizmetlerimiz sizi telefon / e-mail yolu ile bilgilendireceklerdir.

Siparişimin onaylandığını ve mevcut siparişlerimi nasıl görüntüleyebilirim?

Siparişi tamamla dediğinizde siparişinizin onaylandığına dair bir bildirim göreceksiniz. Ayrıca sitemizin sağ üst köşesinde bulunan hesabım kısmına tıkladığınızda çıkan menüde "siparişlerim" bölümünde siparişinizin son durumunu görebilirsiniz.

Siparişimi onayladıktan sonra siparişime yeni bir ürün ekleyebilir miyim?

Siparişiniz onaylandıktan sonra siparişinize sonradan ürün eklemesi yapılamamaktadır.Mevcut siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir ya da almak istediğiniz diğer ürünü ayrıca sipariş edebilirsiniz.

Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

Viccoshop üzerinden beğendiğiniz ürünleriniz Yurtiçi Kargo şirketi aracılığıyla sizlere gönderilecektir.

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Siparişiniz onaylandıktan sonra ürününüzün hazırlanması ve faturalama işlemlerinin yapılmasının ardından siparişiniz kargo firmasına teslim edilir. Siparişini verdiğiniz ve ödemesini yaptığınız ürünler en geç 5 iş günü içinde kargoya teslim edilecektir. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra ürünlerinizin teslimat süresi, teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat hızına göre değişkenlik gösterebilir.Detaylı bilgiyi ilgili kargo firmasından alabilirsiniz.

Sipariş durumumu nasıl takip edebilirim?

Hesabım kısmında bulunan "siparişlerim" bölümünde siparişinizin son durumu görülmektedir.

Yurtdışı için sipariş verebilir miyim?

Viccoshop online sitemiz üzerinden, yurtdışından sipariş vermek isteyen müşterilerimiz için teslimat seçeneğimiz mevcut değildir.

Siparişimi iptal etmek istiyorum.

Siparişinizdeki ürünlerin tamamı "Ön Sipariş Alındı" statüsünde ise siparişinizi online olarak iptal edebilirsiniz. "Siparişlerim" sayfanızda bulunan "Sipariş İptali" butonunu kullanarak tüm siparişinizi iptal edebilir ya da "Sipariş Detayı" sayfanıza girerek bir ya dadaha fazlaürünün iptalini gerçekleştirebilirsiniz. Siparişiniz iptal koşullarını sağladığı halde işlem yapamıyorsanız üyeliğinizle "Canlı Destek" sekmesinden online olarak veya (0212) 442 55 44 numaralı müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek yardım alabilirsiniz. Siparişinizi iptal ettiğinizde ödediğiniz tutar kredi kartınıza ya da hesabınıza online olarak geri ödenir. Bu nedenle iptal edilen siparişiniz aktif edilemediğinden; iptali sağlanan ürünleriniz yeniden sipariş aşamasına alınmalıdır.

Siparişimdeki ürünü değiştirmek istiyorum.

Siparişinizin fiyat tutarı ödeme işlemleri sipariş aşamasında tamamlanmaktadır. Ürün değişim işleminde seçtiğiniz yeni ürünün fiyatı, siparişinizdeki ürünün fiyatı ile aynı ya da daha düşük tutarda olmalıdır. Ürün değişim işlemini ancak siparişiniz "Ön Sipariş" statüsündeyken gerçekleştirilebilirsiniz

Kargo

Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

Viccoshop üzerinden beğendiğiniz ürünleriniz Yurtiçi kargo şirketi aracılığıyla sizlere gönderilecektir.

Kargom kaç günde gelir?

Kargo teslimat süresi siparişte belirtilen teslimat adresine bağlı olarak 2 - 4 gün arasında değişmektedir.

Siparişim ne zaman teslim edilir?

Siparişiniz onaylandıktan sonra ürününüzün temin edilmesi ve faturalama işlemlerinin yapılmasının ardından siparişiniz kargo firmasına teslim edilir. Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra ürünlerinizin teslimat süresi, teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat hızına göre değişkenlik gösterebilir.Detaylı bilgiyi ilgili kargo firmasından alabilirsiniz. Siparişinizin teslimatını yapacak kargo firmasının bilgisine sırasıyla "Hesabım - Siparişlerim - Sipariş Detayı" sayfasından ulaşabilirsiniz.

Kargo fiyatını öğrenmek istiyorum.

Türkiye'nin her yerine standart kargo gönderim ücretimiz 6.50 TL'dir. 75 TL ve üzeri Kapıda Ödeme Sisteminden faydalanabilirsiniz. Kapıda Ödeme sisteminden faydalanabilmeniz için sitemize üye olmanız gerekmektedir.

Yurtdışına kargo gönderiliyor mu?

Viccoshop online sitemiz üzerinden, yurtdışından sipariş vermek isteyen müşterilerimiz için teslimat seçeneğimiz mevcut değildir.

Kargomu nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra kargo takip bilgileriniz size SMS aracılığıyla iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadıysa Viccoshop'a üye girişi yaptıktan sonra sırasıyla "Hesabım - Siparişlerim - Sipariş Takibi" adımlarını izleyerek kargo takip bilgilerinize ulaşabilirsiniz.Herhangi bir aksaklık ile karşılaştığınız durumda bu adreslerden bize ulaşabilirsiniz: destek@vicco.com.tr - (0212) 442 55 44

Bulunduğum adrese kargo teslimat gecikmesi yaşar mıyım?

Teslimatı gerçekleştiren kargo firmalarının, özel bölgelerde teslimat günü ya da şekli değişkenlik gösterebilir.Siparişinizi verirken kargo firmasının bu kriterlerini göz önüne alarak vermenizi tavsiye ederiz.

Siparişimin gönderileceği kargomun takip numarasını nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra kargo takip bilgileriniz size SMS aracılığıyla iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadıysa Viccoshop'a üye girişi yaptıktan sonra sırasıyla "Hesabım - Siparişlerim - Sipariş Takibi" adımlarını izleyerek kargo takip bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

Kargo teslimatından sonra ürünüm ile ilgili bir problem yaşarsam ne yapmalıyım ?

Ürün ile ilgili bir problem yaşanması halinde üyeliğinizle "Canlı Destek" sekmesinden online olarak veya (0212) 442 55 44 numaralı müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek yardım alabilirsiniz.

Ödeme Seçenekleri

Siparişlerim için kapıda ödeme var mı?

Siparişlerinize ait ödemelerde kapıda ödeme seçeneğini seçebilmeniz için alışveriş tutarınızın 75 TL ve üzeri olması gerekmektedir. 75 TL ve üzeri alışverişlerinizde Kapıda Ödeme Sisteminden faydalanabilmeniz için sitemize üye olmanız gerekmektedir.

Havale/EFT ile ödeme yapabilirmiyim?

EFT/Havale Ödeme tarafımıza ulaştığında gerekli kontroller yapılarak siparişleriniz onaylanmaktadır.3 iş günü içerisinde ödemesi gerçekleşmeyen siparişler otomatik olarak iptal edilmektedir. Havale/EFT komisyon ücretleri bankaların kendi uygulaması olup bankadan bankaya değişiklik göstermektedir.

Kredi kartı bilgilerim kaydediliyor mu?

Ödeme sayfasında istenen kredi kartı bilgileriniz, siteden alışveriş yapan siz değerli müşterilerimizin güvenliğini en üst seviyede tutmak amacıyla hiçbir şekilde Viccoshop sunucularında kaydedilmemektedir. Siparişlerinizin ödemelerinde kullandığınız kredi kartı bilgileriniz müşterilerimizin özel ve kişisel bilgileri olduğundan, Viccoshop arayüzü üzerinden banka ve bilgisayarınız arasında gerçekleşmesi sağlanmaktadır.

Banka kartım ile ödeme gerçekleştirebilir miyim?

Sitemizden hesabınızın bulunduğu herhangi bir bankanın kartıyla alışveriş yapabilirsiniz.

Ödeme seçeneği için her kartı kullanabilir miyim?

Sitemizde ödemelerinizi kredi kartı, banka kartı, sanal kart kullanarak yapabilirsiniz.

İade

Ürünümü iade etmem için gerekli koşullar nelerdir?

Siparişinizi verdiğiniz ürünü teslim aldıktan sonra 14 gün içerisinde iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Satın almış olduğunuz ürünlerde iade işlemi; ürünün kullanılmamış, hasarsız ve zarar görmemiş olması, Orijinal kutusunda ve ambalajında olması durumunda faturası ile birlikte gerçekleştirilmektedir. İşlem ile ilgili fatura/fiş ibrazı zorunludur.

Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

İade etmek istediğiniz ürünün iade edilebilmesi için öncelikle gerekli olan 'Ürünümü iade etmem için gerekli koşullar nelerdir?'sekmesini okumanızı tavsiye ederiz. Viccoshop online sitemiz üzerinden aldığınız ürünümüzün iadesi mağazalarımızda gerçekleşmemektedir. Ürününüze ait iade işlemini gerçekleştirebilmek için sitemizdeki formu doldurarak ilgili kargo adresine göndermeniz gerekmektedir. İsteğiniz doğrultusunda gönderilen kargo içerisinde iade isteğine ait açıklamayı yazmanız da yeterli olmaktadır.Kampanya kapsamında olan ürünlerimizde, iki adet kampanyalı ürün alındığından iki adet ürün iade edilmelidir. Aksi takdirde kampanya koşulları bozulmuş ve kampanya koşullarına uygun olmayan durum oluşacaktır. Kampanya dahilinde alınan iki adet üründen düşük tutarlı olan ürün iade alınır,diğer ürün tekrar fatura edilir.

Ürünümü iade etmek için iade sürem ne kadardır?

Ürününüzü iade etmek için iade süresi 14 gündür. İade etmek istediğiniz ürünün iade edilebilmesi için öncelikle gerekli olan 'Ürünümü iade etmem için gerekli koşullar nelerdir?'sekmesini okumanızı tavsiye ederiz..

Ürünümü iade etmek için iade sürem geçti,iade hakkım var mı?

Müşterilerimizin Viccoshop siparişlerine ait ürünlerini iade etme süreleri 14 gün olduğundan, iade süresinde gerekli ürün gönderme ve iade isteği iletilmediyse değişim hakkı mevcuttur.

Ürünümü iade ederken kargo ücreti kime ait?

Firmamızın yasalar ile uyumlu çalışması ve haklarınızın firmamız bünyesinde güvenle korunması adına sipariş edilen üründen cayma bedeli olarak kargonuzun ödemesi anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarıyla gönderilmesi halinde firmamıza aittir.

İade ettiğim ürünün iadesi ne zaman yapılır?

Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde ürün bedeli 10 gün içerisinde iade edilir. Kredi kartına ürün iade bedeli bankanız tarafından 2 - 6 hafta arasında yapılmaktadır. Bu süreçte bankanız veya diğer kurumlardan yaşanan gecikmelerden firmamız sorumlu değildir

Para iadem henüz yapılmadı.

İadenize ait sorununuz için öncelikle 'İade ettiğim ürünün iadesi ne zaman yapılır' sekmesini okumanızı rica ederiz. Ürün bedeli firmamız tarafından en geç 10 gün içerisinde iade edilir ancak bankanız tarafından bu sürecin uzaması mümkün olabilir. İade işlemlerinize ait gecikme yaşamanız halinde 0(212)597 96 63 nolu iletişim numaralarımızdan veya siparis@viccoshop.com.tr / info@viccoshop.com.tr mail adresimizden bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

Mağazalarınızda da iade yapabilir miyim?

Viccoshop online sitemiz üzerinden aldığınız ürünümüzün iadesi mağazalarımızda gerçekleşmemektedir. İade işlemleriniz için 'Ürünümü iade etmek istiyorum,ne yapmalıyım? ' sekmesini okumanızı tavsiye ederiz.

İade işlemlerim için kredi kartıma nasıl geri ödenecek?

Kredi kartıyla yapmış olduğunuz alışverişlerde masraflar tek seferde ödenir ancak taksitli alışverişlerde bankanız tarafından aylık sürelerle bakiyenize işletilebilir.

Alışverişimde kapıda ödeme gerçekleştirdim. İade işlemim nasıl gerçekleşecek?

Ödeme işlemleriniz için sistemimizde kayıtlı olan banka hesabınıza havale/EFT olarak iade işlemi gerçekleştirilecektir.

Değişim

Ürünümü değiştirebilmem için gerekli koşullar nelerdir?

Siparişinizi verdiğiniz ürünü teslim aldıktan sonra 30 gün içerisinde değişim işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Satın almış olduğunuz ürünlerde değişim işlemi; ürünün kullanılmamış, hasarsız ve zarar görmemiş olması, Orijinal kutusunda ve ambalajında olması durumunda faturası ile birlikte gerçekleştirilmektedir. İşlem ile ilgili fatura/fiş ibrazı zorunludur.

Ürünümü değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?

Değiştirmek istediğiniz ürünün değişim yapılabilmesi için öncelikle gerekli olan 'Ürünümü değiştirmem etmem için gerekli koşullar nelerdir?'sekmesini okumanızı tavsiye ederiz. Viccoshop online sitemiz üzerinden aldığınız ürünümüzün numara değişimini konsept mağazalarımızdan da gerçekleştirebilirsiniz. Ürününüze ait değişim işlemini gerçekleştirebilmek için sitemizdeki formu doldurarak ilgili kargo adresine göndermeniz gerekmektedir. İsteğiniz doğrultusunda gönderilen kargo içerisinde değişim isteğine ait açıklamayı yazmanız da yeterli olmaktadır.

Ürünümü değiştirmek için değişim sürem ne kadardır?

Değişimini yapmak istediğiniz ürünün değişim işlemi için öncelikle gerekli olan 'Ürünümü değiştirebilmem için gerekli koşullar nelerdir?'sekmesini okumanızı tavsiye ederiz. Ürününüzü değiştirmek için değişim süresiniz 30 gündür

Ürünümü değiştirebilmek için fiş ibrazı zorunlu mu?

Ürünlerinize ait iade ve değişim işlemlerinde fiş ibrazı zorunluluk taşımaktadır. (Sitemizde sizlere hediye gelen ürünlerimiz için fişiniz olmadığı durumlarda "(0212) 597 96 63" nolu iletişim numaralarımızdan bizi bilgilendirerek alışveriş yapılan isim ve soyisim kargonuzda bildirmeniz gerekli olmaktadır.)

Ürünümü değiştirmek için gönderdiğim kargo ücreti kime ait?

Müşterilerimizin siparişlerine ait değişim işlemleri için göndereceği kargonun ücreti firmamıza aittir.

Ürünümü göndermem gereken kargo adresi nedir?

Değişim ve iadeleriniz için ilgili kargo adresimiz Bolluca Yolu, Yıldırım Beyazıt Cad. No: 108 Arnavutköy/İSTANBUL 'dur. Viccoshop ana sayfamızda ‘ki iletişim sekmesinden kargo adresimize kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Ürünümün değişimi ne zaman yapılır?

Değişimi gerçekleşecek ürünün kargo ile tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 3 iş günü içerisinde gerekli incelemeler yapılır ve uygun bulunması halinde değişim gerçekleştirilir.

Mağazalarınızda değişim işlemimi gerçekleştirebilir miyim?

Sitemiz üzerinden almış olduğunuz ürünün değişimini mevcut bulunan konsept mağazalarımızdan sağlayabilirsiniz.

Ürünümü değişim için hangi kargo ile göndermeliyim?

Anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile gönderebilirsiniz.

Ürün değişimim için aynı fiyattaki bir ürünü mü seçmeliyim?

Fiyat farkının tahsil edilmesi suretiyle daha yüksek fiyatlı bir ürün alabilir veya daha düşük fiyatlı bir ürün alıp aradaki farkı iade talep edebilirsiniz.

Hediye Çeki Kullanımları

-İndirim kupon/ hediye çekimi nasıl kullanabilirim?

Sepetinize eklediğiniz ürünlerin siparişini verirken fatura ve teslimat bilgilerilerini eksiksiz doldurduktan sonra kullanmak istediğiniz hediye çeki ve indirim kupon kodunuzun numarasını ilgili kutucuğa yazınız ve “ekle” butonuna basınız. Hediye çeki ve kupon kodlarınız toplam tutar üzerinden indirim sağlayacaktır. Alışveriş toplam tutar üzerinden, hediye çeki/indirim kuponu tutarında bir indirim sağlandıysa alışverişinizde kod kullanımınız gerçekleştirilmiştir.

Toptan Satış

Toptan satış imkanımız var mı?

Toptan satış için 0(212)442 55 44 numaramız ile iletişime geçebilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri

Müşteri Hizmetleri

Müşteri hizmetleri için(0212) 442 55 44 numaramız ile iletişime geçebilirsiniz.

Güvenlik ve Sözleşmeler

Güvenlik ve Sözleşmeler

Buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.